pondelok 11. marca 2013

Zoznámte sa s mojím blogom !

Ahojte! :)
Zajtra bude 100 tag na mojom blogu, ale to som nechcela. Dnes aj včera...za dva dni mám na blogu okolo 100 návšetvníkov, ale asi 10 z toho som bola ja keď som menila výzor na blogu. Ozaj páči? Ešte to dorobím a zajtra sa vrhnem na  navštevovanie vašich blogov :) Konečneeeee už sa tešíííím :)))) Tento týždeň bude ešte určite aj ten tag aj nejaká recenzia.... Určite sa budem inšpirovať aj vašimi blogmi. A teraz nové veci! Ak ste si všimli tak hore mám kontakt na ktorý sa ma môžete pýtať otázky. Hneď pod tým nám lišty: Domov a lištu Súkromie. Bude ich aj viac ale ešte neviem aké a vlastne ani o čom budem písať , tak podľa toho uvidím. Na boku blogu mám blogy ktoré sledujem, archív blogu... Úplne dole mám aj translate, kde si môžete preložiť blog na iné jazyky. Na ostatné sa pozrite sami :)

Žiadne komentáre:

Čítať ďalej

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...