sobota 16. marca 2013

Oriflame-pure nature ORGANIC Hazelnut Goji berry extract PROTECTION LIP BALM

Ahojte!
Dnešný príspevok bude recenzia na jeden úžasný balzam. Zatiaľ dolu môžete nájsť fotku z internetu, neskôr pridám toho môjho. Je to vlastne rovnaký balzam, len má takú mierne fialovú farbu, asi ako táto veta.Minule som vám sľúbila recenziu, ale tú ktorú som ozaj chcela bude neskôr, teraz je len o tomto balzame na pery. Písala som sem aj príspevok Ako vyliečiť suché pery a v poslednom bode som spomínala že by ste si mali nabalzamovať  pery aspoň každé ráno a večer. Ja si pery teraz natieram týmto balzamom, lebo starý ktorého fotka je tam dole tá z toho internetu čo som Vám spomínala mal takú tú ružovú farbu.
     Farba: Tá tyčinka ktorou sa natierajú pery má asi takúto farbu.Nie je biela a preto môže slúžiť ako rúž aj ako balzam.
    Vôňa: Vonia veľmi pekne, ani ju neviem opísať.Ale je to taká ovocná vôňa.............a teraz som našla je to: "Balzam na pery s výťažkami z lieskového orecha a kustovnice." No teraz viete ako viem odhaliť a typnúť si vôňu :D
   Made in Germany.(v Nemecku)
Ja neviem čo vám mám ešte o ňom povedať. Recenzie ani nepozerávam tak...
  Hmotnosť: Váži 4,5 g.
U mňa splíňa požiadavky na  90%. Tých zvyšných 10% je len to že ak si pery nenamaľujem aspoň raz za deň, tak sa mi znova vysušia. Ale to je asi problém vo mňe. A ešte jedna vec. Ak si namaľujete pery rúžom alebo leskom tak hneď po jeho odlíčení si nabalzamujte pery. Vie ich rýchlo hydratovať.


Z internetu
V ľavo starý balzam,
v pravo je on
 

Žiadne komentáre:

Čítať ďalej

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...