utorok 19. marca 2013

Nové veci- Prieskumný dotazník 01/2013

Ahojte! :)
Dnes som na blogu sa viacmenej len "hrala" a menila  a pridávala veci.
1.Na pravom boku som dala otázku a pod ňou sú 4 odpovede a za jednu odpoveď, ktorú si myslíte že je správna dajte hlas. Bude trvať týždeň čiže do 26.3.2013 do 11:57 hodiny.
Otázky budem tam dávať častejšie, ale nie také ľahké vždy. Pod tento článok napíšte čislo (1,2,3,4) za ktorú otázku ste hlasovali aj z Vaším e-mailom, aby som vedela kto uhádol správnu odpoveď a aby som mohla na Váš e-mail oznámiť, že ste uhádli. :) Tý, ktorý uhádli mi dajú nejakú otázku, alebo návrh čo by chceli (na tento e-mail-40r14na@gmail.com) a ja na tie otázky potom do príspevku odpovedám.
Podmienky:
  • ak máte blog dajte mi o ňom vedieť
  • zahlasujte za otázku ktorá je správna
  • ak ste dobre uhádli, na môj e-mail mi dajte vedieť čo by ste chceli, alebo otázku
2.Nižšie na pravom boku máte nápis MSL3NIK a pod ním obrázok aký je aj tu dolu a pod ním nápis Obľúbený blog. Ak kliknete na obrázok vyhodí Vás to na ten blog.

Žiadne komentáre:

Čítať ďalej

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...