sobota 23. marca 2013

Hand cream- oriflame NATURE secrets for sensitive skin jojoba & mango

Ahojte! :)
Tu je tá sľúbená recenzia len nakoniec som sa rozhodla že nenapíšem o všetkých produktoch naraz, ale po jednom. Teraz je na rade krém na ruky od Oriflame- Nature secrets hand cream for sensitive skin jojoba & mango.
Vôňa: Veľmi skvelá a je tam aj názov: "jojoba & mango"
Množstvo: 75ml 2,5fl.oz. (neviem čo znamená to: 2,5fl.oz.)
Farba: Ako vidíte dolu na obrázku.
Made in Poland. hihi:DDD
Záruka: 12 mesiacov
V zadu na obale je napísané len Krém na ruky, takže viac Vám povedať neviem. :(
Viac o ňom TU.

Čo u mňa spĺňa:
Najviac ma očarila tá vôňa. Ale nepáči sa mi, že si ho musím dať veľa aby sa mi roztrel po celých rukách. Dole na fotkách môžete vidieť množstvo aké som si dala a to mi sa roztrelo len na tie vonkajšie časti (vonkajšie dlane) oboch rúk. Hydratuje ich tak 50 na 50. V lete to stačí, ale v zime nie. V zime som mala na rukách už také šupinky.
oriflame NATURE secrets for sensitive skin jojoba & mango
 
Po "vydžabnutí"
 
Po troche roztrenia
 
 


Žiadne komentáre:

Čítať ďalej

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...