utorok 12. marca 2013

100 otázkový tag

Ahojte !
Ako som Vám včera sľúbila tak dnes tu je 100 otázkový tag. Na každú som poctivo odpovedala :DDDDD (otázky mám z jedného blogu)
1 : Aký mám mobil ?
Pekný. Samsung
2 : Mám súrodenca ?
Mám! Brata a sestru
3 : Som zaľúbená ?
?
4 : Páči sa mi teraz niekto ?
Moja izba
5 : Som vo vzťahu ?
Nie som
6 : Som šťastná ?
Väčšinou
7 : Sklamala som sa už v niekom ?
Keď nejaký film neskončil ako som chcela
8 : Mala som už výčitky svedomia ?
EE
9 : Obľúbené číslo ?
Moje
10 : Obľúbená farba ?
Fialová



11 : Akú pesničku som počúvala naposledy ?
Groove Coverage- Far away from home
12 : Som na FB každý deň?
Skoro
13 : Som so sebou spokojná ?
Celkom hej
14 : Poznám takého človeka, ktorý je do mňa buchnutý ?
Nie ale ja sa veľmi často buchnem..........o hlavu
15 : Mám piercing ?
Nie
16 : Mám tetovanie ?
Ťaháhy... 
17 : Zima alebo leto ?
V zime leto, v lete zimu

18 : Jar alebo jeseň ?
Zimu? Leto?
19 : Je taký človek, ktorého nenávidím ?
Človek menom čas :D
20 : Akej farby mám oči ?
Modré
21 : Čo robím rada ?
Spievam :? Nieeeee srandu si robím.
22 : Moja najobľúbenejšia rozprávka ?
Popoluška
23 : Korčule alebo bicykel?
Aj nohy 
24 : Akej farby mám vlasy ?
Blond

25 : Kedy mám meniny ?
26.6.
26 : Kedy mám narodeniny ?
Každý rok :)
27 : Moja najobľúbenejšia čokoláda ?
Milka.
28 : Mám domáce zvieratá ?
Psíka :)
29 : Obľúbený film ?
Vydáš sa a basta!
30 : Som žiarlivý tip ?
Na blogerky...
31 : Viem udržať tajomstvo ?
Viem. Aké?....
32 : Meno najlepšej kamarátky/kamaráta?
L....

33 : Chýba mi teraz niekto ?
..nie
34 : Akej farby mám mobil ?
Sivo-čierny
35 : Obľúbený parfém ?
Avon naturals body melńový
36 : Jedno tajomstvo ?
Mám na sebe sivé tepláky a čierne tričko
37 : Moja prvá básnička ?
Na hudobnej výchove som napísala moju prvú básničku...Prší, prší...
38 : Názov mojej prvej básničky ?
Otázka 37

39 : Obľúbený alkohol ?
Kofola hihi :D
40 : Ktorú farbu nemám rada ?
Smutnú
41 : Bývam v dome alebo v byte?
Dome
42 : Pre koho by som aj zabíjala ?
Pitie
43 : Mám počítač alebo notebook ?
Všetko

44 : Prečo vytvorili FB ?
Aby na 100 otázkovom tagu bola aj 44. otázka 
45 : Začiatočné písmeno krstného mena ?
A...ďa
46 : Ľúbim striebro ?
Ľúbim ale nejem ho
47 : Obľúbené jedlo ?
Pizza, hranolky s vyprážaným syrom a kečupom
48 : Spravila som už niečo v hneve, čo som oľutovala ?
Áno
49 : Hrabe mi často?
Nie, záhradu
50 : Aké plemeno psa mám ?
Pekné a zmiešané :) 

51 : Akého psa by som ešte chcela ?
Žiadneho!
52 : Bude kniha z mojich básničiek ?
Aké mám básničky?

54 : Spravím na FB udalosť v novom roku ?
Nie som veštica
55 : Veľmi dobrá kamarátka/kamarát, ktorú som spoznala na FB ?
Žiadneho 
56 : Bola som už v zahraničí ?
Bola 
57 : Čoho sa bojím ?
Hororu
58 : Chodím na FB cez mobil ?
Áno
59 : Odkedy mám internet ?
Neviem

60 : Kedy má narodeniny moja najlepšia kamarátka/kamarát ?
Ako ja :D Otázka 26.
62 : Aké jedlo neľúbim ?
Segedín?
63 : Je také zviera, ktorého sa bojím ?
Medveď, tiger, dinosaurus :)
64 : Obľúbený kvet ?
Kaktus
65 : Obľúbené chlapčenské meno ?
Michal

66 : Obľúbené dievčenské meno ?
Veľa

67 : Akých ľudí nemám rada ?
Zlých
68 : Ľúbim horory ?
Nie!
69 : Verím na duchov ?
V rozprávke............nie
70 : Stala sa už taká tragédia, na ktorú nikdy nezabudnem ?
Áno :(
71 : Čoho som sa najviac bála v detstve ?
Zlých snov
72 : Mám takého kamaráta/kamarátku, na ktorého sa vždy možem spoľahnúť ?
Asi?

74 : Keby som bola milionárka, čo by som robila s peniazmi ?
Milionárka nebudem....

75 : Ide mi o výzor alebo o vnútro ?
Vnútro samozrejme
76 : Čo si pozriem ako prvé na chlapcovi ?
Podľa toho ako je otočený
77: Koho si vážim najviac spomedzi priateľov na FB ?
Rodinu
78 : Pomohla by som aj neznámej osobe ? -
Áno ale skočiť s ním z okna nie -

79 : Nadávam ?
Do čerta :)
80 : Maľujem sa ?
Trochu
81 : Čo je najdôležitejšie na svete ?
Byť šťastný.
82 : Čo je najhoršie na tomto svete ?
Robenie zlých vecí
83 : Aké známky mám v škole ?
Kedy?
84 : Slnko alebo mesiac ?
Aj aj

85 : Hrám na nejakom nástroji ?
Na jazyku keď rozprávam :)
86 : Chodím na nejaký tanec ?
Nie ale chodila som :) 
87 : Rozmýšľala som už nad tým, že si zmažem účet na FB ?
Nie 
88 : S kým som bola na Silvestra ?
S každým chvíľu
89 : Blondýna, hnedovláska alebo čiernovláska?
Ja? som blondýna
90 : Píšem básničky, keď ma niekto poprosí ?
Učiteľka? U tej som musela
91 : Keď som prvý krát videla Titanic, plakala som ?

Neviem nepamätám sa

92 : Akej farby mám tričko, ktoré mám práve na sebe ?
Otázka č.36
93 : Akej farby mám gate, ktoré mám práve na sebe ?
Otázka č.36
94 : Mám v izbe kvet ?
3 kvety
95. Obľúbený seriál ?
Aj panelák :)
97 : Ľudia, ktorých poznám od škôlky ?
Všetkých myslím
98 : Mám v izbe plagáty ?
Nie ale mala som. Mikimauza
99 : Udrela som už niekoho ?
Áno...
100 : Ľahko prídem do rozpakov ?
Čo ja viem skúste.

Žiadne komentáre:

Čítať ďalej

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...